Potrebujete poradiť? Napíšte nám na podpora@epercento.sk , alebo zavolajte na 0911 709 039 (prac.dni 09:00-15:00)

Inventarizácia za pár klikov

theme-img

Publikované 20. 10. 2020

Ste účtovník? Prípadne je ním váš manžel/manželka, priateľ, či známy? Ak áno, tak si určite viete živo predstaviť ako vyzerá obdobie podávania daňových priznaní, zostavovania účtovnej závierky a potrebnej inventarizácie. V prípade, že sa radíte do druhej skupiny a účtovníkom nie ste a ani len netušíte, čo tieto pojmy znamenajú, opíšem vám toto obdobie celkom presne - nervozita, stres, neskoré príchody, zrušené plány, málo času.... proste „nestíhačky“. Už je aj vám jasné o akom období hovorím? ÁNO, to je to obdobie, kedy je lepšie sa účtovníčky/účtovníka nič nepýtať a nechať ho radšej vo „svojom svete“.  Som si istá, že 90 % účtovníkov by mi dali za pravdu. A ako to viem vlastne ja? Práve z vlastných skúseností, z ktorých sa, ako sa hovorí, človek učí najlepšie.

Ako konateľka účtovnej firmy a daňová poradkyňa som väčšinou vnímala termíny podávania daňových priznaní celkom stresujúco. Podať niekoľko desiatok daňových priznaní, zhotoviť niekoľko desiatok inventarizácií a účtovných závierok veru nebolo med lízať. A to ešte nehovorím o všetkom tom dohľadávaní možných chýb, kontrolovaní podkladov od zamestnancov, dodatočnom zháňaní dokladov od klientov a v neposlednom rade aj o úhľadnosti a jednotnosti konečných výstupov. V danom období je každá sekunda dobrá. Takto opakujúce sa situácie ma priviedli k otázke, či je nejaký spôsob ako si tieto povinnosti uľahčiť a ušetriť tak čas a nervy sebe, zamestnancom a v konečnom dôsledku aj rodine. Keď som tak vytvárala jeden inventúrny súpis majetku a záväzkov za druhým, vtedy ma to napadlo. Celá moja práca spočívala v podstate len v kopírovaní súpisov vo formáte excel a prepisovania súm podľa obratov účtov a následnej kontroly správnosti. V tomto momente som si povedala: „Načo?“.

Začala som uvažovať o systéme, v ktorom by som mala všetky súpisy na jednom mieste, čo by nám vo firme ušetrilo množstvo úložného priestoru v počítačoch. Súpis by mal prednastavenú formu, čím by som sa vyhla neustálej úprave šírky stĺpcov, riadkov a celkovej formy súpisu. Automatické výpočty by boli samozrejmosťou. Veď načo sa zbytočne trápiť so vzorcami a ich úpravou? Myšlienok a nápadov bolo nespočetne. Zostávalo ich už len zhmotniť.

O nejaký ten čas sa, v spolupráci s úžasným tímom programátorov a odborníkov z praxe, z nápadov a myšlienok stala perfektná vec – vzniklo epercento, ktorého prvými formulármi boli práve formuláre potrebné k inventarizácii. Odkedy epercento vzniklo, bez neho si už nevieme vo firme predstaviť fungovať. Kompletnú dokladovú inventarizáciu klienta máme hotovú za pár minút cez pár klikov. S epercentom si tak šetríme minimálne polovicu času ako predtým a ostáva nám tak čas na iné veci, prípadne máme viac času pre seba. 

Nesmierne nás teší, že sa epercento neustále rozrastá o nové formuláre. To však ale neznamená, že na už vytvorených formulároch nepracujeme. Jednou z významných noviniek bol import dát z účtovných softvérov POHODA a OMEGA (pri týchto dvoch softvéroch nezostávame) vo formulári Inventúrny súpis majetku a záväzkov, ktorým sme pozdvihli formulár na nový level. Žiadne tipovanie údajov, žiadne preklepy pri písaní, žiadne chyby – súpis je vytvorený jednoducho a rýchlo.

Keď tak teraz spomínam na obdobie daňových priznaní spred obdobia epercenta, som veľmi vďačná, že sme dokázali nápady zrealizovať a uľahčiť tak prácu mnohým účtovníkom.

Ak si aj vy chcete uľahčiť potrebnú inventarizáciu, prípadne chcete epercento odporučiť svojmu známemu, poďte do toho. Nemáte na to čas? Nájdite si ho... a neberte to v zlom. Aby sa vám nestalo podobné, ako drevorubačovi, ktorý nemal čas nabrúsiť si sekeru a klesal mu výkon. Keď sa ho spýtali, prečo rúbe málo dreva, jeho odpoveď bola: Nemám čas nabrúsiť si sekeru...

Nebuďte ako drevorubač, buďte členom nášho epercenta!
 

Výhody automatizovaných formulárov epercento

Nepotrebujete kalkulačku, nemusíte vytvárať tabuľky, vymýšľať vzorce a sledovať, či je všetko v súlade so zákonom. Náš systém to spraví za vás.

update-icon

Aktuálnosť

Naše formuláre priebežne aktualizujeme podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky.

time-icon

Čas

Čo vám v excelovských tabuľkách trvá hodinu, s našimi formulármi stihnete za 10 minút.

check-icon

Správnosť

Formuláre tvoria odborníci na audit a dane. Spĺňajú tak požiadavky každej daňovej kontroly.

personal-icon

Profesionalita

S našimi formulármi bude vaše účtovníctvo nielen efektívne, ale aj prehľadné a pekné.

support-icon

Podpora

Sme tu pre vás počas pracovných dní od 9:00 do 15:00. Prípadné problémy riešime väčšinou do 24h.

scalability-icon

Škálovateľnosť

Neustále pridávame nové formuláre a aktívne reagujeme na potreby a nápady predplatiteľov.

info-icon

Informácie

Súčasťou predplatného je mesačný špeciál s najdôležitejšími informáciami z oblasti daní, miezd a účtovníctva

online-icon

Online

S epercentom môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek vďaka jeho online riešeniu.

70%
úspora času
pri inventarizácii
30 dní
ZADARMO
pre všetkých užívateľov

Vyberte si plán podľa počtu klientov.

S každým plánom získate 24/7 prístup k plnej funkcionalite systému,
neobmedzený počet formulárov a podporu.

neobmedzený počet formulárov
úprava, duplikovanie, tlač aj export všetkých formulárov do PDF
prístup neobmedzeného počtu používateľov
mesačne
ročne green-arrow
S ročným plánom
získate 2 mesiace ZADARMO!

Základ

Do 10 klientov

148,50 €
99,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO
Odporúčame

Štandard

Do 30 klientov

298,50 €
199,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO

Prémium

Do 50 klientov

373,50 €
249,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO
ant pricelist